Paint Shop Pro-hobbyclub
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Paint Shop Pro-hobbyclub

Paint Shop Pro,lessen, uitdagingen,tubes, veel gezelligheid, plezier enz. Voor elk wat wils.
 
IndexwelkomLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Mijn poser tubes

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nicopsp
Site beheer
Site beheer
Nicopsp


Man Aantal berichten : 9944
Registratiedatum : 08-08-10

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimevr 03 jun 2011, 22:15

Terug naar boven Ga naar beneden
https://psp-hobbyclub.actieforum.com
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimeza 04 jun 2011, 07:54

ooooohhhhhhh leuk, Nico thux
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimeza 04 jun 2011, 21:50

Heel mooi gedaan Veerle, maar mag ik vragen hoe je dit maakt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimezo 05 jun 2011, 10:27

Met het programma "poser" je hebt dan een naakte dame (heer, kindje, elf, kabouter...) en die moet je dan een houding geven, kleding aantrekken, make up en kapsel geven.... Als je ermee wil beginnen moet je ervoor zorgen dat je de eerste dagen/weken een paar uur per dag tijd hebt om ermee bezig te zijn want het is de eerste dagen heel veel dat op je afkomt. Maar als je er tijd voor hebt en het wilt proberen geef je maar een gil, dan mail ik je informatie door zodat je van start kan gaan. Het is wel een hobby waar zelfs na een jaar nog heel veel tijd inkruipt, veel meer tijd dan in psp dus daar moet je wel rekening mee houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimezo 05 jun 2011, 22:44

Oke, snap het! Oeps, dan moet ik er nog maar niet aan beginnen denk ik, zit nu al UREN achter mijn laptop om met PSP bexig te zijn. Zit nu op 3 forums, dus best wel veel. Maar het lijkt me el leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimema 06 jun 2011, 10:10

het is idd heeeeeel erg leuk maar ik ga er ook mee minderen.... ik heb ook nog psp dat ik heel graag doe, twee eigen forums, een site met poserdames, ben lid op zes forums..... kom intussen tijd te kort om alles op een normale manier bij te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje
Kunstzinnig
Kunstzinnig
jootje


Vrouw Aantal berichten : 4918
Registratiedatum : 23-05-11
Leeftijd : 63
Woonplaats : maastricht

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jun 2011, 19:47

veerle kun mij mail van furom 1geven geen 3 ik heb veel psp site maar daarna ben ik stop en rest niets doen
kan ik kijken of wat is
dankjewel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 jun 2011, 20:02

Je bent al lid op mijn forum, Jootje: dat is mengelmoes, het andere forum ben je ook lid, dat is friends4fun van Ingrid en mij. De forums waar ik gewoon lid ben is er eentje over Elvis, eentje van planten en tuinen en de andere ben jij ook al lid: bij Roger, Ria.....
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje
Kunstzinnig
Kunstzinnig
jootje


Vrouw Aantal berichten : 4918
Registratiedatum : 23-05-11
Leeftijd : 63
Woonplaats : maastricht

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011, 15:52

heb dan poser lessen voor me waar vind dat dan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011, 16:12

poser lessen zijn er niet Jootje, je moet het programma hebben en dan is het eigenlijk een beetje psp maar dan net iets moeilijker. Je hebt een externe harde schijf nodig of veel memosticks om alles op op te slaan. Als je wilt kan ik je wel prive de uitleg doormailen maar je moet er echt eerst een paar weken heel veel tijd voor hebben. Het is niet iets dat je op een uurtje leert. Het programma ophalen en instaleren alleen al duurt meer dan 5 uur. En dan ben ik meer dan een uur bezig geweest om alles in te stellen en dan ben je een paar uur zoet met het aanmaken van alle mapjes en dan moet je heel veel zoeken op het internet naar kleding, poses, make-up.....
Terug naar boven Ga naar beneden
jootje
Kunstzinnig
Kunstzinnig
jootje


Vrouw Aantal berichten : 4918
Registratiedatum : 23-05-11
Leeftijd : 63
Woonplaats : maastricht

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 jun 2011, 17:59

oke dan weet ik genoeg kij voor mijn verjaar dag al weer iets omte vragen dankjewel voor informatie veerle
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:05

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady14-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:05

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady16-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:05

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady15-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:06

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady3-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:06

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady12-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:06

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady5-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 17:07

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady1-1
Terug naar boven Ga naar beneden
moeders15
m Beheer
m Beheer
moeders15


Vrouw Aantal berichten : 12467
Registratiedatum : 08-08-10

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 19:55

Woww ze zijn weer prachtig heb ze weer opgeslagen.zwa
Bedankt Veerle.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nicopsp
Site beheer
Site beheer
Nicopsp


Man Aantal berichten : 9944
Registratiedatum : 08-08-10

Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 jun 2011, 20:40

Zo zeg Veerle wat een toppers mooi hoor ait
Terug naar boven Ga naar beneden
https://psp-hobbyclub.actieforum.com
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 jun 2011, 09:15

Dankjewel Moeders en Nico
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 jun 2011, 12:42

Ze zijn weer prachtig Veerle, Ik heb ze opgeslagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimezo 19 jun 2011, 12:56

dankjewel Roosje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011, 14:01

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady56-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitimema 27 jun 2011, 14:01

Mijn poser tubes - Pagina 2 Lady59-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mijn poser tubes - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mijn poser tubes   Mijn poser tubes - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mijn poser tubes
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Paint Shop Pro-hobbyclub :: Tips PSP, tubes en Filter linken ,computer en forum-
Ga naar: